Pinterest wprowadza nowe narzędzia reklamowe napędzane sztuczną inteligencją (AI), które mają poprawić wydajność i bezpieczeństwo. Co się zmieni? Jakie funkcje dostaniemy? Na co marki i marketerzy powinni zwrócić szczególną uwagę?
Nowe narzędzia AI na Pinterest
Pinterest inwestuje znacząco w generatywne możliwości AI, aby tworzyć bardziej angażujące, spersonalizowane formaty reklamowe i automatyzować optymalizację kampanii. Pierwszym krokiem jest Ad Labs – zbiór funkcji na portalu, który umożliwi korzystanie z nowych możliwości, takich jak:
- Generowanie spersonalizowanych tła za pomocą AI.
- Interaktywne, sklepowe kolaże reklamowe.
Dodatkowo portal zapewni współpracę z firmami, które specjalizują się w mierzeniu wyników.
Dlaczego to ważne i dlaczego warto się tym zainteresować?
Wzrasta znaczenie nie tylko samego AI w marketingu, ale również social mediów. Ludzie coraz częściej korzystają z wyszukiwarek właśnie w social mediach. Te aktualizacje napędzane AI pokazują, że Pinterest rozwija się jako platforma reklamowa, oferując technologie, które poprawiają wydajność, efektywność, bezpieczeństwo marek i zapewnią unikalne doświadczenia dla reklamodawców.
Źródła: