Pinterest wprowadza nowe narzędzia reklamowe napędzane sztuczną inteligencją (AI)

Pinterest wprowadza nowe narzędzia reklamowe napędzane sztuczną inteligencją (AI), które mają poprawić wydajność i bezpieczeństwo. Co się zmieni? Jakie funkcje dostaniemy? Na co marki i marketerzy powinni zwrócić szczególną uwagę?

Nowe narzędzia AI na Pinterest

Pinterest inwestuje znacząco w generatywne możliwości AI, aby tworzyć bardziej angażujące, spersonalizowane formaty reklamowe i automatyzować optymalizację kampanii. Pierwszym krokiem jest Ad Labs – zbiór funkcji na portalu, który umożliwi korzystanie z nowych możliwości, takich jak:

  • Generowanie spersonalizowanych tła za pomocą AI.
  • Interaktywne, sklepowe kolaże reklamowe.

Dodatkowo portal zapewni współpracę z firmami, które specjalizują się w mierzeniu wyników.

Dlaczego to ważne i dlaczego warto się tym zainteresować?

Wzrasta znaczenie nie tylko samego AI w marketingu, ale również social mediów. Ludzie coraz częściej korzystają z wyszukiwarek właśnie w social mediach. Te aktualizacje napędzane AI pokazują, że Pinterest rozwija się jako platforma reklamowa, oferując technologie, które poprawiają wydajność, efektywność, bezpieczeństwo marek i zapewnią unikalne doświadczenia dla reklamodawców.

Źródła:

https://searchengineland.com

Posted by
Łukasz Stachurski

Dziennikarz i copywriter specjalizujący się w tematyce e-commerce. Prywatnie miłośnik kina i nowych technologii. Szanuje ojczysty język, nie lubi przy tym zbędnych zapożyczeń.