Google wprowadza hub edukacyjny dla reklamodawców – Accelerate with Google

W ramach programu Lato z Niezbędnikami AI Google zaprezentował nowy hub edukacyjny dla reklamodawców o nazwie Accelerate with Google. Inicjatywa ta ma na celu wsparcie marketerów w doskonaleniu ich umiejętności z zakresu korzystania z narzędzi AI do tworzenia skutecznych kampanii reklamowych.

Czym jest Accelerate with Google?

Accelerate with Google będzie służył jako centralne miejsce dostępu do zasobów z zakresu AI Essentials, obejmujących produkty reklamowe takie jak Search i Performance Max. To kompleksowe źródło wiedzy ma na celu zapewnienie reklamodawcom aktualnych informacji o dostępnych funkcjonalnościach AI, niezależnie od ich sceptycyzmu co do stopnia ich implementacji.

Google.com

W czym pomoże Accelerate with Google?

AI odgrywa coraz bardziej  znaczącą rolę w zasilaniu produktów reklamowych Google. Firma chce wyposażyć marketerów w najlepsze praktyki związane z nawiązywaniem relacji z klientami, tworzeniem wysokiej jakości kreacji reklamowych oraz podejmowaniem decyzji opartych na danych, wykorzystując narzędzia oparte na AI.

Dzięki Accelerate with Google reklamodawcy zyskają jedno miejsce, w którym będą mogli śledzić nowości związane z funkcjonalnościami AI. Bez względu na to, jakie mają podejście do integracji AI w swoich kampaniach, będą mieli możliwość zapoznania się z dostępnymi opcjami i najlepszymi praktykami.

Co obejmuje Accelerate with Google?

  • Dostosowane oceny umiejętności – umożliwiające identyfikację luk w wiedzy.
  • Biblioteka tutoriali wideo i artykułów – dopasowanych do celów biznesowych.
  • Nadchodzące transmisje na żywo – dotyczące tematów związanych z marketingiem AI.
  • Zasoby obejmujące różne obszary – takie jak automatyzacja kampanii, predykcyjne analizy oraz dynamiczne tworzenie reklam.

Accelerate with Google jest obecnie dostępny tylko w Stanach Zjednoczonych, Niemczech i Indiach. Google zapowiedział, że wkrótce program będzie dostępny globalnie. Wersję anglojęzyczną sprawdzicie już na stronie Google AWG.

 Źródło:

https://ads.google.com/intl/en_us/home/accelerate

Posted by
Łukasz Stachurski

Dziennikarz i copywriter specjalizujący się w tematyce e-commerce. Prywatnie miłośnik kina i nowych technologii. Szanuje ojczysty język, nie lubi przy tym zbędnych zapożyczeń.