W ramach programu Lato z Niezbędnikami AI Google zaprezentował nowy hub edukacyjny dla reklamodawców o nazwie Accelerate with Google. Inicjatywa ta ma na celu wsparcie marketerów w doskonaleniu ich umiejętności z zakresu korzystania z narzędzi AI do tworzenia skutecznych kampanii reklamowych.
Czym jest Accelerate with Google?
Accelerate with Google będzie służył jako centralne miejsce dostępu do zasobów z zakresu AI Essentials, obejmujących produkty reklamowe takie jak Search i Performance Max. To kompleksowe źródło wiedzy ma na celu zapewnienie reklamodawcom aktualnych informacji o dostępnych funkcjonalnościach AI, niezależnie od ich sceptycyzmu co do stopnia ich implementacji.
W czym pomoże Accelerate with Google?
AI odgrywa coraz bardziej znaczącą rolę w zasilaniu produktów reklamowych Google. Firma chce wyposażyć marketerów w najlepsze praktyki związane z nawiązywaniem relacji z klientami, tworzeniem wysokiej jakości kreacji reklamowych oraz podejmowaniem decyzji opartych na danych, wykorzystując narzędzia oparte na AI.
Dzięki Accelerate with Google reklamodawcy zyskają jedno miejsce, w którym będą mogli śledzić nowości związane z funkcjonalnościami AI. Bez względu na to, jakie mają podejście do integracji AI w swoich kampaniach, będą mieli możliwość zapoznania się z dostępnymi opcjami i najlepszymi praktykami.
Co obejmuje Accelerate with Google?
- Dostosowane oceny umiejętności – umożliwiające identyfikację luk w wiedzy.
- Biblioteka tutoriali wideo i artykułów – dopasowanych do celów biznesowych.
- Nadchodzące transmisje na żywo – dotyczące tematów związanych z marketingiem AI.
- Zasoby obejmujące różne obszary – takie jak automatyzacja kampanii, predykcyjne analizy oraz dynamiczne tworzenie reklam.
Accelerate with Google jest obecnie dostępny tylko w Stanach Zjednoczonych, Niemczech i Indiach. Google zapowiedział, że wkrótce program będzie dostępny globalnie. Wersję anglojęzyczną sprawdzicie już na stronie Google AWG.
Źródło: