Rabbit R1 – rewolucja w technologii i… branży reklamowej?

W dobie szybkiego postępu technologicznego rzadko pojawia się urządzenie, które wzbudza równie dużo emocji. Tymczasem Rabbit R1 – urządzenie zaprezentowane na tegorocznym CES, zaskakuje swoją innowacyjnością i prostotą użytkowania. W czym może nam pomóc? Przede wszystkim ułatwia korzystanie z technologii i ostatecznie może pomóc w pracy. Ma też potencjał, aby zmienić rynek reklam. 

Rewolucja w interakcji z technologią

Rabbit R1 to kompaktowe urządzenie, które działa na zasadzie głosowych poleceń, eliminując potrzebę bezpośredniego korzystania z aplikacji na ekranach dotykowych. Dzięki zaawansowanej sztucznej inteligencji, urządzenie potrafi wchodzić w interakcje z aplikacjami z systemów Android i iOS, realizując za użytkownika różnorodne zadania – od wyszukiwania i planowania aż po zwykłe powiadomienia.

Rabbit R1 nie ogranicza się do aplikacji mobilnych. Dzięki zastosowaniu LAM (Large Action Model), urządzenie potrafi obsługiwać również strony internetowe i inne narzędzia, wyciągając z nich najważniejsze informacje i prezentując je na prostym wyświetlaczu. To sprawia, że użytkownik unika rozpraszających reklam i niepotrzebnych kroków, co przekłada się na bardziej efektywne korzystanie z technologii.

Rabbit1

Czy Rabbit R1 rewolucjonizuje branże reklamową?

Urządzenie zostało zaprojektowane z myślą o osobach, które mogą mieć trudności z obsługą smartfonów – zarówno starszych, jak i tych z zaburzeniami wzroku czy innymi ograniczeniami, ale ma potencjał, aby stać się czymś więcej i zrewolucjonizować nawet cały świat. Dzięki intuicyjnym komendom głosowym, Rabbit R1 sprawia, że korzystanie z zaawansowanej technologii staje się proste i dostępne dla każdego.

Korzystanie z Rabbit R1 ma również wpływ na nasze codzienne nawyki związane z czasem spędzonym przed ekranem. Urządzenie to nie ma zastąpić smartfona, lecz zminimalizować naszą interakcję z rozpraszającymi aplikacjami. Dzięki temu możemy skupić się na realizacji konkretnych zadań, nie tracąc czasu na przeglądanie przypadkowych treści w internecie, a przy tym również i reklam. Co może nie podobać się reklamodawcom, a firmy reklamowe i marketów zmobilizować do zmian w strategii.

Rabbit Inc. sprzedała aż 10.000 egzemplarzy w ciągu jednej doby od premiery, co świadczy o ogromnym potencjale tego urządzenia. A to dopiero początek. W przyszłości, wraz z rozwojem technologii i dalszym doskonaleniem urządzenia, Rabbit R1 może okazać się rewolucją, która na stałe zmieni nasz sposób interakcji z technologią i… reklamami.

Czy tak się jednak stanie? Pozostaje czekać. Urządzenie można jednak zamawiać ze strony producenta. Na dziś kosztuje 199 USD.

Źródło:

https://www.rabbit.tech/rabbit-r1

Posted by
Łukasz Stachurski

Dziennikarz i copywriter specjalizujący się w tematyce e-commerce. Prywatnie miłośnik kina i nowych technologii. Szanuje ojczysty język, nie lubi przy tym zbędnych zapożyczeń.