Pojawiły się nowe opcje budżetowe w Google Ads

Google nieustannie rozwija swoje narzędzia reklamowe, aby lepiej odpowiadały na potrzeby użytkowników i reklamodawców. Jednym z najnowszych dodatków są nowe opcje budżetowe w ramach Local Service Ads. Dzięki temu reklamodawcy mają jeszcze większą kontrolę nad swoimi wydatkami i mogą lepiej zarządzać kampaniami.

Nowe limity miesięcznych wydatków

Jedną z najważniejszych nowości jest możliwość ustawienia maksymalnego miesięcznego limitu wydatków na reklamy. Ta funkcja daje reklamodawcom dodatkowe zabezpieczenie, umożliwiając im lepsze planowanie i zarządzanie budżetem. Dodatkowo system informuje użytkowników o tym, ile budżetu pozostało do wykorzystania w danym miesiącu. Jednak jeszcze nie wszystkie konta – nawet w USA – mają dostęp do tych funkcji.

Kolejne funkcje w Google Ads – na razie tylko w USA

Reklamy Local Service Ads są wyświetlane na górze wyników wyszukiwania Google, kiedy użytkownicy szukają usług w określonych lokalizacjach. Potencjalni klienci mogą kliknąć lub dotknąć reklamy, aby do nas zadzwonić lub wysłać zapytanie (funkcja dostępna tylko w USA). Możliwość bezpośredniego umawiania wizyt przez reklamę jest kolejną wygodną opcją dla użytkowników.

Nowe funkcje wprowadzone przez Google mają na celu ułatwienie zarządzania kampaniami i lepsze wykorzystanie budżetów. Ustawienie maksymalnego limitu wydatków miesięcznych to krok w stronę większej elastyczności i kontroli nad kampaniami, co z pewnością spotka się z pozytywnym odbiorem.

Źródło:

https://www.seroundtable.com

Posted by
Łukasz Stachurski

Dziennikarz i copywriter specjalizujący się w tematyce e-commerce. Prywatnie miłośnik kina i nowych technologii. Szanuje ojczysty język, nie lubi przy tym zbędnych zapożyczeń.