Alternatywa dla BaseLinker

BaseLinker wprowadził zmiany w swojej polityce cenowej i wielu właścicieli e-sklepów postanowiło poszukać korzystniejszych alternatyw. Jeśli Ty również chcesz zrezygnować z BaseLinker, zapoznaj się z treścią poniższego artykułu, aby poznać inne możliwości.

Dostępnych jest wiele systemów do zarzadzania sprzedażą wielokanałową e-commerce. Określ swoje potrzeby i preferencje, aby wybrać dla siebie najlepszą opcję.

Jeśli nie BaseLinker, to co?

BaseLinker przez lata cieszył się dużą popularnością przede wszystkim ze względu na swoją kompleksowość. To bardzo rozbudowany system pozwalający na zarządzanie sprzedażą. Pojawia się jednak pytanie, czy są także inne narzędzia pozwalające na szybkie integracje z platformami sprzedażowymi, firmami logistycznymi i przewozowymi, hurtowniami?

Alternatywa dla BaseLinker

Okazuje się, że tak – na rynku dostępnych jest wiele systemów pozwalających na zautomatyzowanie procesów w e-sklepie, takich jak pobieranie zamówień, aktualizowanie stanów magazynowych czy wystawianie faktur. Nie jesteś skazany na BaseLinker, który staje się coraz droższy. Podwyższenie cen przyczyniło się do tego, że wielu właścicieli e-commerców zaczęło szukać alternatywy.

Apilo Vs BaseLinker

Musisz liczyć się z tym, że nie otrzymasz żadnego programu do zarządzania sprzedażą wielokanałową za darmo. Nie ma też dostępnych aż tak rozbudowanych systemów jak BaseLinker. Są jednak programy pozwalające na efektywne zautomatyzowanie wielu procesów.

Jedną z alternatyw dla BaseLinker jest Apilo. System działa od dawna, bo już od 2017 roku. Za jego pomocą usprawnisz proces wysyłania zamówień. Ma integracje z firmami kurierskimi i  ułatwia obsługę magazynu.

Zautomatyzowany jest także obszar dotyczący pakowania i wystawiania faktur. Możesz liczyć na synchronizację zarówno stanów magazynowych, jak i cen, co dotyczy wszystkich platform marketplace – następuje to, co cztery godziny.

W przypadku BaseLinker miesięczny koszt użytkowania przy mniej więcej 1500 zamówień wynosi prawie 800 złotych, a w przypadku Apilo zapłacisz niecałe 150 złotych.

xSale jako alternatywa dla BaseLinker

Z popularnych systemów do zarządzania sprzedażą wielokanałową, warto wymienić xSale. Jest to nowoczesne narzędzie dla właścicieli e-commerców, który pozwala w prosty sposób łączyć się z rozmaitymi platformami typu eBay, Allegro, Shoper.

Możesz także liczyć na zautomatyzowane integracje z firmami kurierskimi, to samo dotyczy systemów ERP. Do dyspozycji masz szereg gotowych szablonów ofertowych. Możesz integrować przeróżne elementy e-commerce. Jest także opcja mapowania zarówno kategorii, jak i rozmaitych parametrów, co oczywiście przekłada się na przyspieszenie procesu zakupowego. xSale obsługuje wszystkie podstawowe marketplace i sklepy, wspiera Twoją sprzedaż przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji.

Im więcej masz zamówień, tym więcej oszczędzasz, bo cena maleje przy ich wzroście. Synchronizacje stanów magazynowych następują błyskawicznie na wszystkich kanałach, to samo dotyczy zmian cen produktów.

W xSale możesz liczyć na nielimitowane integracje z systemami zewnętrznymi. Automatyzacja jest zarówno przedsprzedażowa, jak i posprzedażowa. Przesyłki można nadawać z jednego panelu w sposób masowy, pojedynczy lub automatyczny. Otrzymujesz wsparcie i helpdesk w standardzie. Obsługiwane są międzynarodowe stawki VAT. Zarządzasz swoją ofertą w wielu kanałach sprzedaży w bardzo prosty sposób.

A może Plentymarkets?

Jeśli szukasz godnego polecenia systemu do zarządzania sprzedażą, to możesz zdecydować się na Plentymarkets. Jest on dostępny od wielu lat, bo powstał już w 2008 roku. Umożliwia wielokanałową sprzedaż na kilkudziesięciu rynkach światowych.

W przypadku Plentymarkets można mówić o automatyzacji procesów, optymalizacji, skalowalności i ekspansji. Dopasujesz to narzędzie do swoich indywidualnych potrzeb, aby móc wykorzystać w pełni jego możliwości.

Za pomocą jednego oprogramowania zyskujesz dostęp do kilkudziesięciu platform sprzedażowych online. Automatycznie przesyłasz zamówienia, co pozwala uniknąć błędów. Synchronizujesz dane w czasie rzeczywistym. Plentymarkets uznaje się za kompleksowe rozwiązanie dla e-commerce. Pozwala na efektywne zarządzanie swoimi sklepami internetowymi. Obejmuje zarządzanie asortymentem, logistyką, obsługą klientów.

Jeśli zajmujesz się handlem elektronicznym i szukasz alternatywy dla BaseLinker, to warto zainteresować się Plentymarkets. Licz się jednak z tym, że wciąż brakuje wsparcia dla języka polskiego.

Jakie systemy mogą zastąpić BaseLinker? Mniej popularne alternatywy

Z mniej popularnych rozwiązań można zaproponować Sellasist, czyli kolejny internetowy menadżer sprzedaży. Ułatwia zarządzanie nią i całym asortymentem w e-sklepach oraz rozmaitych platformach. Są integracje z płatnościami, obsługa dokumentów, automatyzacja procesów, zarządzanie magazynem, integracje z kurierami i hurtowniami.

Możesz też wybrać Sello do obsługi sprzedaży internetowej. System pozwala na zarządzanie aukcjami, obsługiwanie wysyłek. Możesz liczyć na automatyzację zadań, współpracę z systemami sprzedaży. Jest łatwy dostęp do danych, z możliwością pracowania na nich przez wielu użytkowników jednocześnie.

Czy warto zastąpić BaseLinkera?

BaseLinker to kompleksowe i kompletne rozwiązanie do automatyzacji sprzedaży – nie wszystkim odpowiada jednak wysoka cena. Mimo że system przez lata cieszył się dużym uznaniem ze względu na swoją funkcjonalność, na rynku istnieją również inne narzędzia umożliwiające szybką integrację z platformami sprzedażowymi, firmami logistycznymi i hurtowniami.

Dostępność tych alternatyw pokazuje, że nie jesteś ograniczony wyłącznie do BaseLinker. Konieczne sprawdź funkcje mniejszych konkurentów – być może za niższą cenę znajdziesz rozwiązanie dla swojego e-sklepu.

Posted by
Łukasz Stachurski

Dziennikarz i copywriter specjalizujący się w tematyce e-commerce. Prywatnie miłośnik kina i nowych technologii. Szanuje ojczysty język, nie lubi przy tym zbędnych zapożyczeń.